Sunday, November 15, 2015

Result Sem 4

Assalamualaikum ,

Blog nie aku jengguk setahun sekali je sampai email dan password dia pon aku lupa huhu . Bukan apa aku takde masa lah nak bukak ni time kat poli . Time cuti-cuti je aku rajin godek-godek blog ni kalau tak hampeh jer . Takde apa yang aku nak cerita dan kongsikan just suka-suka ja . By the way khamis ni result final exam sem 4 dah nak keluar , hopefully  aku lepas semua subjek sem lepas , nervous gile kot harap takde pape je , dan aku berharap pointer sem lepas aku meningkat Aminnn , doakan result aku okey yerr insyaallah amin ya robbal alamin . Harapanya begitulah . Aku dah usaha sehabis baik , sekarang tawakal je dengan apa yang akan jadi nanti . Sem depan aku dah naik semester 5 kejap ja masa berlalu rasanya baru je aku masuk semester 1 dua tahun lepas , sem 5 nie ada final projek aku harap projek group aku jadi berkat kesabaran dan kerjasama kami sekumpulan aminnnnnn . Lepas sem 5 aku practical , hmmm tak tahu nak practical kat mana buntu sebenarnya . Nanti aku cuba cari tempat praktikal slow-slow ea . Insyaallah . okey lah bubyee .